مشروع البحث:
"الثقافة التنظيمية وعلاقتها بالتسويق الداخلي" دراسة ميدانية بمصلحة المساحة الليبية

dc.contributor.advisorد رمضان محمد بيوض
dc.date.accessioned2024-11-26T11:17:27Z
dc.date.available2024-11-26T11:17:27Z
dc.descriptionThe study aimed to identify organizational culture and its relationship with internal marketing, a field study in the Libyan Survey Department. The researcher used a descriptive approach and collected primary data through a questionnaire as the main research tool. A comprehensive survey method was employed, where the questionnaire was distributed to all targeted employees of the Libyan Survey Department, totaling (130), and (105) questionnaires were retrieved, representing 80.8% of the total distributed questionnaires.
dc.description.abstractهدفت الدراسة إلى التعرف على الثقافة التنظيمية وعلاقتها بالتسويق الداخلي دراسة ميدانية في مصلحة المساحة الليبية , قامت الباحثة بإستخدام المنهج الوصفي , ولجأت لجمع البيانات الأولية من خلال الإستبانة كأداة رئيسية للبحث , وتم إستخدام أسلوب المسح الشامل حيث وزعت الإستبانة على جميع الموظفين بمصلحة المساحة الليبية المستهدفة وعددهم (130) وتم إسترداد (105) إستبانة أي بنسبة 80.8% من إجمالي الإستبيانات الموزعة.
dc.identifier24323
dc.identifier.urihttps://dspace.academy.edu.ly/handle/123456789/371
dc.subjectالثقافة التنظيمية
dc.title"الثقافة التنظيمية وعلاقتها بالتسويق الداخلي" دراسة ميدانية بمصلحة المساحة الليبية
dspace.entity.typeProject
project.endDate2023
project.funder.nameالتسويق
project.investigatorليلى الشيباني حمادي بلال
project.startDate2022
الملفات
الحزمة الأصلية
يظهر اﻵن 1 - 1 من 1
لا توجد صورة مصغرة متاحة
اﻻسم:
الثقافة التنظيمية وعلاقتها بالتسويق الداخلي.pdf
الحجم:
1.47 MB
التنسيق:
Adobe Portable Document Format
حزمة الترخيص
يظهر اﻵن 1 - 1 من 1
لا توجد صورة مصغرة متاحة
اﻻسم:
license.txt
الحجم:
1.71 KB
التنسيق:
Item-specific license agreed to upon submission
الوصف: